Plată şi transportcourier

 Transportul produselor în România
este plătit de către
SURVEY EQUIPMENT SRL
pentru valori mai mari de 1.000 lei fără TVA.

Preţul unor produse este afişat în euro,  ofertele sunt făcute în euro, dar plata produselor se va face în lei, la cursul BNR din ziua facturării, în contul SURVEY EQUIPMENT SRL deschis la Alpha Bank, IBAN: RO40BUCU1461304263766RON.

Plata produselor se poate face cash până la suma de 5.000 lei şi doar prin transfer bancar pentru sume mai mari. Transferul bancar durează maximum o zi lucrătoare, până când banii ajung în contul nostru. Doar după primirea banilor produsul va fi livrat.
În cazul în care produsul dorit nu se află pe stoc, este necesară plata unui avans de minimum 30%  din valoarea totală. Dacă de la data plăţii avansului, până la data livrării produsului, cursul valutar oscilează mai mult de 3%, diferenţa de curs valutar se va factura separat.

 Ne rezervăm dreptul de a modifica preţurile fără o notificare prealabilă.

POLITICA DE RETURNARE

Puteti solicita returul de produse in urmatoarele cazuri:
– Produsul livrat nu corespunde specificatiilor din site. Puteti solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii (in cazul in care produsul nu mai este disponibil).
– Produs nefunctional in primele 48 ore (2 zile lucratoare) de la receptie. In cazul in care produsul achizitionat a fost livrat nefunctional sau prezinta vicii de fabricatie, acesta va fi inlocuit cu un produs functional, in urma notificarii scrise in termen de 48 de ore de la primirea produsului
– Produs in colet deteriorat. Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati receptia lor. Pentru dovezi, coletul poate fi fotografiat si se poate intocmi un proces verbal impreuna cu reprezentantul firmei de curierat in care sa fie mentionata starea coletului din momentul livrarii. Riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor va este transferat integral in momentul in care intrati in posesia fizica a produsului. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare. In cazul in care se utilizeaza un transportator insarcinat de catre consumator, riscul este transferat in momentul livrarii produselor catre transportator.
– Produse livrate gresit. In cazul in care s-a livrat alt produs decat cel comandat.

Costurile de retur pentru situatiile prezentate mai sus (nu si in cazul renuntarii la cumparare) cad in sarcina magazinului nostru.

Solicitarile de retur se notifica telefonic la 0727.575.246 in termen de 48 de ore de la primirea produsului.

Mentiune
In toate cazurile de mai sus, cu exceptia celui referitor la defectele in perioada de garantie, produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite, de preferat in ambalajul original si obligatoriu insotite de toate accesoriile si documentele originale. Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare ce face imposibila revanzarea lor, poate genera costuri de aducere la conformitate/stare initiala de pana la 100% din valoarea produsului.
Orice modificare a starii produselor sau deteriorarea ambalajului original a acestora ce face imposibila vanzarea produsului ca nou, duce automat la aplicarea unei proceduri de returnare supusa unor taxe administrative de readucere a produselor la starea in care au fost livrate; taxele sunt cuprinse intre 0 si 100% din valoarea initiala a produsului. Cuantumul taxei administrative va fi comunicat catre client la receptionarea produselor deteriorate/modificate.